You spin me out of control

Jag var hos min syster förra helgen, red hennes fina Lady och mös allmänt med familjen. Allt gick super - tills jag fick feber. Febern utvecklade sig till influensa, så jag har helt plötsligt haft en veckas extra sportlov än alla andra. Härligt? Kan ju få lov att diskuteras...

Detta är anledningen till den obefintliga uppdateringen. När jag är sjuk blir jag inte lite sjuk, utan MEGASJUK. Ni kan ju då tänka er hur en influensa, som i vanliga fall är jobbig, var för mig. Dödsbädden nästa!

Slänger in en bild på min systers fina hund Micke jag fotade i November 2010, samma dagar som under Lagtävlan i Ponny-SM gick av stapeln på Nordhallands Ridklubb. Min syster bor en fem minuters gångväg därifrån, så jag var naturligtvis tvungen att vara på plats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0