Something in the snow

Jag tvingade ut mig själv idag för att fotografera lite när solen framme. Snön kom slutligen till Göteborg, tyvärr. Är det något jag hatar mest är det verkligen snö! Att fotografera i snön gillar jag heller inte - det är kallt, det blir oftast blött om man är ute för länge och naturen har inte så mycket att bjuda på när det gäller i fotograderingsväg.

Men som sagt, jag lät min fantasi flöda lite, så dagens bildfångst kommer upp i delar under dagen och kvällen. Här är de första!



Bilden ovan är naturlig och ren, kontrasterna är inte så höga så att parfymflaskorna bättre smälter in i omgivningen :)
Bilden under har jag redigerat mer för att främst framhäva färger och kontraster mellan flaskorna och halsbandet. Båda bilder är tagna med Nikon D7000!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0