Just a little thought

Jag vet.
Det har stått still hå ett bra tag nu. Förklaring? Ingen aning, tappade lite gnistan tror jag. Men så fick jag skäll från en kompis att börja igen, så vad gör man inte? Suget är tilbaka och det hoppas jag ska hålla i!

Det bästa är att jag precis fått sommarlov också. Jag kommer ha så mycket tid till mig, mitt liv, mina relationer och saker jag älskar att göra. Men det är även mitt sista sommarlov, sista chansen i livet att kunna njuta 10 veckor ac att göra precis det man känner för. Okej, där ljög jag - 6 veckor kommer jag jobba, men jag älskar mitt jobb så det stör mig inte. Så nu gäller det att vila upp sig inför nästa årskurs, det är trean vi snackar om och det innebär att om ett år tar jag studenten. Studenten. Det är galet! Jag fyllde nyss 18 också, likaså galet. Galet galet galet, haha!

Slänger med en bild jag gjorde för ett skolprojekt i Fotografisk Bild A, vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0