You lift me up

Kom hem för en stund sedan från hästapollen, jag och en annan red hästarna till sommarbetet. Det blev en långtur på en och en halv timme. Och det regnade. Jättemycket. Pappa frågade extra i bilen på vögen till stallet om "Har du nu vattentäta kläder?" och jag svarade att "Ja pappa, annars hade jag inte tagit den här jackan" och drog lite menande i ena jackärmen.
Så fel jag hade.
Den vattentäta jackan började läcka in och det slutade med att tilloch med tröjan blev blöt. För att inte tala om ridbyxorna. Jag fick erbjudandet om att låna ett par regnbrallor innan vi stack iväg men tackade nej. Varför? Alltså ibland undrar jag hur jag tänker, haha! Men nu gör det ingenting längre, köpte hem lite jordgubbar så sitter och myser med det efter ett varmt bad och så blir det senare en kopp varm choklad. Jag klagar inte över livet just nu! Överlag inte alls, världens bästa vänner, världens bästa familjer, världens bästa relationer som löser sig. Lycklig är jag nu!

För att tala om något annat så var jag sjuk för två veckor sedan, den veckan där det var som extremt varmast. Medlidande tack? Ingen sol för mig den veckan kan jag bara tala om! Men jag kunde inte låta bli att gå ut med maeran sedan när det hade svalkat ner sig lite ute, så här är två resultat! Okej, erkänner, första bilden tog jag i gassande sol 12 på dagen. Men jag var tvungen att ta ut kameran när jag såg motivet från fönstret ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0